Adeu 2017... Benvingut 2018!

Si cada vespre ens preguntéssim quines han estat les coses més bones del dia, què hem après o superat, segurament al cap de l’any en tindriem una saca plena...però no ho fem, anem sumant experiències, coneixements, persones i potser no som prou conscients del que això ens omple.
A la Neus del 2018 li desitjaria que no hagués hagut d’aprendre el que ha après aquest any 2017, no ha estat net, no ha estat just, però així és la vida, i les cicatrius, malgrat hi seran tota la vida, també van curant. 
Li desitjaria que seguís aprop i cuidant molt dels seus, que seguís inventant, organitzant i liant els seus “tinglados”, que no perdés la seva essència...
El 2017 ha portat molta gent nova a la meva vida que s’han sumat als meus amics de sempre, els bons, i només n’ha marxat el que no hi ha volgut estar, emportant-se, malauradament, un gran tros de mi.
El 2018 serà un any de reconstrucció, d’amor incondicional als meus, d’humor i alegries, la primera ben aviat amb el naixement de la meva primera neboda, a qui estimaré i protegiré per sobre de tot! 
Serà un any amb nous projectes que defensaré amb totes les meves energies i serà un any que de nou, podreu comptar amb mi pel que us calgui, perquè torno a estar forta i per tant, puc ajudar a qui li calgui. És el que sé fer i m’agrada fer-ho. 

Us desitjo a tots i totes un feliç i prosper any nou! Feliç 2018 😍

Comentaris

  1. Endavant President. Estem al teu costat.
    Però no fasis res que et pugui portar a la presó.
    Et tenen moltes ganes.
    Primer pensa amb la teva família.
    És molt fàcil donar suport des de el sofà de casa.
    Però el qui arrisca est tu.
    Tingu sempre present.
    A tots ens agradaria poder aconseguir la república. Però no a costa de l'empresonament de ningú.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

UNITAT, polítics, UNITAT!

Carta de comiat al meu germà Miquel

NO EM PREGUNTEU MÉS